Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Учебные материалы
  • Гуманитарно-экономический факультет
  • Кафедра Маркетинг и отраслевая экономика
  • Учебно-методические материалы кафедры Маркетинг и отраслевая экономика
  • View Item
  •   General page
  • Учебные материалы
  • Гуманитарно-экономический факультет
  • Кафедра Маркетинг и отраслевая экономика
  • Учебно-методические материалы кафедры Маркетинг и отраслевая экономика
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Анализ маркетинговой среды

Thumbnail

№ of methodological guidance: 4197
Author
Гиль, М. О.
Каюкова, О. С.
UDC: 339.138(075.8)
LBC: 65.291.3я73
ISBN: 978-985-535-186-4
Issue date
2014
Citation
Гиль, М. О. Анализ маркетинговой среды : учебно-методическое пособие по курсовой работе для студентов специальности 1-26 02 03 "Маркетинг" дневной и заочной форм обучения / М. О. Гиль, О. С. Каюкова. - Гомель : ГГТУ им. П. О. Сухого, 2014. - 49 с.
Collections
  • Учебно-методические материалы кафедры Маркетинг и отраслевая экономика [213]
URI
http://elib.gstu.by/handle/220612/9733
Download
4197.pdf (1.075Mb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter