Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Учебные материалы
  • Гуманитарно-экономический факультет
  • Кафедра Маркетинг и отраслевая экономика
  • Учебно-методические материалы кафедры Маркетинг и отраслевая экономика
  • View Item
  •   General page
  • Учебные материалы
  • Гуманитарно-экономический факультет
  • Кафедра Маркетинг и отраслевая экономика
  • Учебно-методические материалы кафедры Маркетинг и отраслевая экономика
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Прикладная социология в маркетинговых исследованиях

Thumbnail

№ of methodological guidance: 4050
Author
Кириенко, В. В.
UDC: 316.334.52(075.8)
LBC: 65.291.31я73
ISBN: 978-985-420-987-6
Issue date
2011
Citation
Кириенко, В. В. Прикладная социология в маркетинговых исследованиях : практикум по одноименному курсу для студентов специальности 1-26 02 03 "Маркетинг" дневной и заочной формы обучения / В. В. Кириенко. - Гомель : ГГТУ им. П. О. Сухого, 2011. - 18 с.
Collections
  • Учебно-методические материалы кафедры Маркетинг и отраслевая экономика [213]
URI
http://elib.gstu.by/handle/220612/1435
Download
4050.pdf (706.5Kb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter