Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Научные публикации ученых ГГТУ им. П.О.Сухого
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь
  • View Item
  •   General page
  • Научные публикации ученых ГГТУ им. П.О.Сухого
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Определение целевого рынка розничной торговли – основа маркетинговой стратеги

Thumbnail
Author
Михарева, В. А.
Issue date
2007
Citation
Михарева, В. А. Определение целевого рынка розничной торговли – основа маркетинговой стратегии / В. А. Михарева // Торговля в ХХI веке: тенденции развития, инновации : сборник научных трудов Международной научно-практической конференции, Гомель, 11–12 октября 2007 г. – Гомель : БТЭУ ПК, 2007. – С. 208–211.
Collections
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь [3729]
URI
https://elib.gstu.by/handle/220612/31020
Download
208-211.pdf (305.1Kb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter