Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Научные публикации ученых ГГТУ им. П.О.Сухого
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь
  • View Item
  •   General page
  • Научные публикации ученых ГГТУ им. П.О.Сухого
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Маркетинговая деятельность предприятия: проблемы определения эффективности

Thumbnail
Author
Соловьева, Л. Л.
Issue date
2015
Citation
Соловьева, Л. Л. Маркетинговая деятельность предприятия: проблемы определения эффективности / Л. Л. Соловьева // Инновационное развитие экономики: предпринимательство, образование, наука : сборник научных статей ІІ международной научно-практической конференции, Минск, 19 октября - 1 ноября 2015 года – Минск : ГИУСТ БГУ, 2015. – С. 118-121.
Collections
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь [3705]
URI
https://elib.gstu.by/handle/220612/27878
Download
118-121.pdf (126.8Kb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter