Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorAqlan, M. N. M.
dc.contributor.authorShamlan, M. A. A. H.
dc.coverage.spatialГомельru_RU
dc.date.accessioned2025-06-23T12:34:43Z
dc.date.available2025-06-23T12:34:43Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationShamlan, M. A. A. H. The Impact of Comprehensive Marketing Dimensions on Gaining Competitive Advantage: a Field Study in Taiz City's Banking Sector / M. A. A. H. Shamlan ; науч. рук. M. N. M. Aqlan // II Международный молодёжный научно-культурный форум студентов, магистрантов, аспирантов и молодых ученых : сборник материалов, Гомель, 22-24 января 2025 г. / Гомел. гос. техн. ун-т имени П. О. Сухого [Республика Беларусь], Таизский университет [Республика Йемен], Научная организация исследований и инноваций [Республика Йемен] ; под общ. ред. А. А. Бойко. – Гомель : ГГТУ им. П. О. Сухого, 2025. – C. 244.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.gstu.by/handle/220612/41907
dc.description.abstractThis study explores the impact of comprehensive marketing dimensions on achieving competitive advantage within the banking sector of Taiz City, Yemen. It examines various marketing strategies, including product, price, place, promotion, and customer relationship management. Through a field study, the research highlights how these dimensions contribute to enhancing customer satisfaction, loyalty, and overall market positioning. The findings suggest that effective marketing practices are essential for banks in Taiz City to navigate the challenges of a competitive environment.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherГГТУ им. П.О. Сухогоru_RU
dc.subjectMarketing Dimensionsru_RU
dc.subjectCompetitive Advantageru_RU
dc.subjectBanking Sectorru_RU
dc.subjectCustomer Satisfactionru_RU
dc.subjectTaiz Cityru_RU
dc.titleThe Impact of Comprehensive Marketing Dimensions on Gaining Competitive Advantage: a Field Study in Taiz City's Banking Sectorru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы, содержащиеся в ресурсе

Thumbnail

Располагается в коллекциях:

Показать сокращенную информацию