Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Научные публикации ученых ГГТУ им. П.О.Сухого
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь
  • View Item
  •   General page
  • Научные публикации ученых ГГТУ им. П.О.Сухого
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Роль имиджа и бренда в оценке конкурентоспособности предприятия

Thumbnail
Author
Соловьева, Л. Л.
Лапицкая, Л. М.
UDC: 339.137.2(075.8)
Issue date
2020
Citation
Соловьева, Л. Л. Роль имиджа и бренда в оценке конкурентоспособности предприятия / Л. Л. Соловьева, Л. М. Лапицкая // Экономика. Бизнес. Финансы. – 2020. – № 3. – С. 18-21.
Collections
  • Публикации в изданиях Республики Беларусь [3704]
URI
https://elib.gstu.by/handle/220612/27886
Download
18-21.pdf (210.8Kb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter