Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Монографии
  • Разделы и главы из монографий
  • View Item
  •   General page
  • Монографии
  • Разделы и главы из монографий
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Марочные стратегии белорусских организаций

Thumbnail
Author
Соловьева, Л. Л.
UDC: 339.138(476)
LBC: 65.291.3(4Беи)
Issue date
2020
Citation
Соловьева, Л. Л. Марочные стратегии белорусских организаций / Маркетинг, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : колективна монографія / Одеська національна академія харчових технологій. – Роздільна : Лерадрук, 2020. - С. 389-402.
Collections
  • Разделы и главы из монографий [14]
URI
https://elib.gstu.by/handle/220612/25924
Download
389-402.pdf (250.5Kb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter