| dc.contributor.advisor | Ляшчынская, В. А. | |
| dc.contributor.author | Дзешча, В. А. | |
| dc.coverage.spatial | Гомель | ru_RU |
| dc.date.accessioned | 2025-11-25T06:26:38Z | |
| dc.date.available | 2025-11-25T06:26:38Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Дзешча, В. А. Увага да адораных вучняў / В. А. Дзешча ; науч. рук. В. А. Ляшчынская // Беларусь в современном мире : материалы XVIII Междунар. науч. конф. студентов, магистрантов, аспирантов и молодых ученых, Гомель, 16 мая 2025 г. : в 2 ч. / М-во образования Респ. Беларусь, Гомел. гос. техн. ун-т им. П. О. Сухого ; под общ. ред. М. Н. Андриянчиковой. – Гомель : ГГТУ им. П. О. Сухого, 2025. – Ч. 1. – С. 179–182. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | https://elib.gstu.by/handle/220612/43216 | |
| dc.description.abstract | У артыкуле ўвага скіравана да наяўнасці адораных вучняў у калектыве класа; на аснове
выяўленых прыкмет, асаблівасцей адораных дзяцей кожны настаўнік беларускай мовы шукае
шляхі і спосабы навучання, адным з якіх з’яўляецца дыферэнцыраванае навучанне. | ru_RU |
| dc.description.abstract | The article focuses on the presence of gifted students in the class team; based on the identified
signs and characteristics of gifted children, every teacher of the Belarusian language is looking
for ways and methods of teaching, one of which is differentiated learning. | |
| dc.language.iso | ru | ru_RU |
| dc.publisher | ГГТУ им. П.О. Сухого | ru_RU |
| dc.subject | Вучні | ru_RU |
| dc.subject | Адораныя вучні | ru_RU |
| dc.subject | Прыкметы адоранасці | ru_RU |
| dc.subject | Дыферэнцыраванае навучанне | ru_RU |
| dc.subject | Student | ru_RU |
| dc.subject | Gifted students | ru_RU |
| dc.subject | Giftedness | ru_RU |
| dc.subject | Differentiated learning | ru_RU |
| dc.title | Увага да адораных вучняў | ru_RU |
| dc.title.alternative | Attention to gifted students | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| dc.identifier.udc | 37.091.33-057.874-056.45 | |