Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSolovieva, L. V.
dc.contributor.authorPodolinsky, K. A.
dc.coverage.spatialГомельru_RU
dc.date.accessioned2025-06-17T06:40:59Z
dc.date.available2025-06-17T06:40:59Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationPodolinsky, K. A. Features of doing business in different countries and regions / K. A. Podolinsky ; науч. рук. L. V. Solovieva // II Международный молодёжный научно-культурный форум студентов, магистрантов, аспирантов и молодых ученых : сборник материалов, Гомель, 22-24 января 2025 г. / Гомел. гос. техн. ун-т имени П. О. Сухого [Республика Беларусь], Таизский университет [Республика Йемен], Научная организация исследований и инноваций [Республика Йемен] ; под общ. ред. А. А. Бойко. – Гомель : ГГТУ им. П. О. Сухого, 2025. – C. 231.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.gstu.by/handle/220612/41874
dc.description.abstractThis analysis examines the business environments of France, Germany, Spain, the United States, and Canada, highlighting cultural differences and regulatory frameworks. While European countries share certain entrepreneurial opportunities, they exhibit distinct challenges such as complex registration processes and labor laws. Conversely, North America offers streamlined business formation and customer-centric practices. Understanding these variations is crucial for entrepreneurs seeking to navigate these diverse markets effectively.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherГГТУ им. П.О. Сухогоru_RU
dc.subjectBusiness environmentru_RU
dc.subjectEuroperu_RU
dc.subjectNorth Americaru_RU
dc.subjectEntrepreneurshipru_RU
dc.subjectLabor lawsru_RU
dc.titleFeatures of doing business in different countries and regionsru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы, содержащиеся в ресурсе

Thumbnail

Располагается в коллекциях:

Показать сокращенную информацию