Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSolovieva, L. V.
dc.contributor.authorVasilyeva, A. V.
dc.coverage.spatialГомельru_RU
dc.date.accessioned2025-06-13T07:29:48Z
dc.date.available2025-06-13T07:29:48Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationVasilyeva, A. V. Customer-oriented approach as a factor of competitiveness / A. V. Vasilyeva ; науч. рук. L. V. Solovieva // II Международный молодёжный научно-культурный форум студентов, магистрантов, аспирантов и молодых ученых : сборник материалов, Гомель, 22-24 января 2025 г. / Гомел. гос. техн. ун-т имени П. О. Сухого [Республика Беларусь], Таизский университет [Республика Йемен], Научная организация исследований и инноваций [Республика Йемен] ; под общ. ред. А. А. Бойко. – Гомель : ГГТУ им. П. О. Сухого, 2025. – C. 208.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.gstu.by/handle/220612/41846
dc.description.abstractUnderstanding customer needs is essential for developing targeted products and services. Companies engaging with customers can innovate based on real market demands, leveraging feedback from surveys and beta testing. This customer-oriented strategy fosters loyalty and adapts to market changes by prioritizing consumer value over mere sales. To succeed, organizations must cultivate a culture of dialogue with customers, integrating their insights into strategic decision-making.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherГГТУ им. П.О. Сухогоru_RU
dc.subjectCustomer Needsru_RU
dc.subjectInnovationru_RU
dc.subjectCustomer Orientationru_RU
dc.subjectMarket Adaptationru_RU
dc.subjectStrategic Decision-Makingru_RU
dc.titleCustomer-oriented approach as a factor of competitivenessru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы, содержащиеся в ресурсе

Thumbnail

Располагается в коллекциях:

Показать сокращенную информацию