Show simple item record

dc.contributor.authorКарчевская, Е. Н.
dc.coverage.spatialПинскru_RU
dc.date.accessioned2024-11-20T05:54:25Z
dc.date.available2024-11-20T05:54:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationКарчевская, Е. Н. Научно-методические аспекты анализа предприятий гостеприимства / Е. Н. Карчевская // Туризм и гостеприимство. – 2016. – № 2. – С. 19-23.ru_RU
dc.identifier.urihttps://elib.gstu.by/handle/220612/39548
dc.description.abstractThe analysis of the enterprises of the hotel industry Gomel region using an integrated approach based on the use of both quantitative (statistical) and qualitative (the results of marketing research) indicators. integrated indicator of the development of tourism infrastructure was used for general quantitative analysis of hotel industry enterprises. For qualitative analysis used indicator of quality.ru_RU
dc.description.abstractПроведен анализ предприятий гостиничного хозяйства Гомельской области с применением комплексного подхода, основанного на использовании как количественных (статистических), так и качественных (результаты маркетинговых исследований) показателей. Для общего количественного анализа работы предприятий гостиничного хозяйства был использован интегральный показатель развития инфраструктуры туризма. Для качественного анализа использован показатель уровня качества.
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолесский государственный университетru_RU
dc.titleНаучно-методические аспекты анализа предприятий гостеприимстваru_RU
dc.title.alternativeScientific and methodological aspects of analysis of enterprises hospitalityru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udc338.48


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record