Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Материалы конференций
  • Беларусь в современном мире
  • Статьи из материалов конференций "Беларусь в современном мире"
  • View Item
  •   General page
  • Материалы конференций
  • Беларусь в современном мире
  • Статьи из материалов конференций "Беларусь в современном мире"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Влияние нейромаркетинговых инструментов на поведение потребителей

Thumbnail
Author
Хвойницкая, В. Г.
Мархоцкая, Д. О.
Advisors
Козловская, О. И.
UDC: 339.138
Issue date
2024
Citation
Хвойницкая, В. Г. Влияние нейромаркетинговых инструментов на поведение потребителей / В. Г. Хвойницкая, Д. О. Мархоцкая ; науч. рук. О. И. Козловская // Беларусь в современном мире : материалы XVII Междунар. науч. конф. студентов, магистрантов, аспирантов и молодых ученых, Гомель, 23–24 мая 2024 г. : в 2 ч. / М-во образования Респ. Беларусь, Гомел. гос. техн. ун-т им. П. О. Сухого ; под общ. ред. В. В. Кириенко. – Гомель : ГГТУ им. П. О. Сухого, 2024. – Ч. 1. – С. 228–230.
Collections
  • Статьи из материалов конференций "Беларусь в современном мире" [1752]
URI
https://elib.gstu.by/handle/220612/39767
Download
228-230.pdf (236.8Kb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter