Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Диссертации и авторефераты диссертаций
  • Авторефераты диссертаций
  • View Item
  •   General page
  • Диссертации и авторефераты диссертаций
  • Авторефераты диссертаций
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Организация маркетинга предприятия на основе концепции маркетинг-микс (на примере предприятий пищевой промышленности Республики Беларусь)

Thumbnail
Author
Исайчикова, Н. И.
UDC: 3
Issue date
2007
Citation
Исайчикова, Н. И. Организация маркетинга предприятия на основе концепции маркетинг-микс (на примере предприятий пищевой промышленности Республики Беларусь) : автореф. дис. на соиск. уч. степ. канд. экон. наук / Н. И. Исайчикова; Российский универ­ситет кооперации. - Москва, 2007. - 24 с.
Collections
  • Авторефераты диссертаций [87]
URI
https://elib.gstu.by/handle/220612/20680
Download
Автореферат Исайчикова Н. И. .pdf (1.152Mb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter