Electronic LibrarySukhoi State Technical University of Gomel
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
ISSN (online): 2523-4102
View Item 
  •   General page
  • Учебные материалы
  • Институт повышения квалификации и переподготовки
  • Учебно-методические материалы Института повышения квалификации и переподготовки
  • View Item
  •   General page
  • Учебные материалы
  • Институт повышения квалификации и переподготовки
  • Учебно-методические материалы Института повышения квалификации и переподготовки
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Маркетинговые исследования

Thumbnail

№ of methodological guidance: 657
Author
Михарева, В. А.
UDC: 338.24(075.8)
LBC: 65.291.3я73
Issue date
2017
Citation
Михарева, В. А. Маркетинговые исследования : учебно-методическое пособие по выполнению курсовой работы для слушателей специальности переподготовки 1-26 02 76 "Маркетинг" заочной формы обучения / В. А. Михарева. - Гомель : ГГТУ им. П. О. Сухого, 2017. – 24 с.
Collections
  • Учебно-методические материалы Института повышения квалификации и переподготовки [453]
URI
https://elib.gstu.by/handle/220612/15134
Download
657.pdf (792.9Kb)
Show full item record

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Copyright ©  2012-2025,  Sukhoi State Technical University of Gomel
 Library |  Contact Us |  Send Feedback

Did you found an error? Select it and press CTRL+Enter